Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

Gambar

Kpss Ortaoegretim Sinav Sonuclari Duyuruldu


Kpss Ortaöğretim Sınav Sonuçları

KPSS Ortaöğretim Sınav Sonuçları Duyuruldu!

Önemli Tarihler ve Bilgilendirmeler

Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) Ortaöğretim sınav sonuçları, ÖSYM tarafından 2023 yılında açıklandı. Sonuçlar, ÖSYM'nin resmi internet sitesinden ve mobil uygulamasından erişilebilir.

Sonuç Açıklama Tarihi:

KPSS Ortaöğretim sınav sonuçları, 15 Mart 2023 tarihinde açıklandı.

Tercihlerin Açıklanması:

Tercih işlemleri, 20 Mart 2023 tarihinde başlayacak ve 31 Mart 2023 tarihine kadar devam edecek.

Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması:

Yerleştirme sonuçları, 15 Mayıs 2023 tarihinde açıklanacak.

Puan Türleri ve Baraj Puanları

KPSS Ortaöğretim sınavında iki farklı puan türü uygulanmaktadır:

  • Genel Yetenek (GY) Puanı
  • Genel Kültür (GK) Puanı

Baraj puanı hesaplaması için GY puanı dikkate alınmaktadır. 2023 KPSS Ortaöğretim sınavında baraj puanı 60'tır.

Başvuru İşlemleri

KPSS Ortaöğretim sınavına başvuran adaylar, tercihlerini ÖSYM'nin resmi internet sitesi üzerinden veya mobil uygulaması üzerinden yapabilirler.

Tercih işlemleri sırasında adaylar, boş kadroları inceleyebilir ve istedikleri kadrolara başvurabilirler.

Sonuç

KPSS Ortaöğretim sınav sonuçları, kamu sektöründe çalışmak isteyen ortaöğretim mezunları için önemlidir. Sonuçları zamanında takip etmek ve tercihleri doğru yapmak, adayların istedikleri kurumlarda çalışma şansını artıracaktır.

Başvurular ve tercihlerle ilgili detaylı bilgiye ÖSYM'nin resmi internet sitesinden ulaşılabilir.


Komentar